2014. november 15., szombat

félreértés történt köztünk

Hali, ebben a kis történetben azt mesélem el ami köztem és a barátom között történt. 

Ugye nem egy városban lakunk L.-vel, és az egyik fiú osztálytársának tetszem, akinek van egy rohadtul szemtelen lány tesója, aki mindenfélét terjeszt rólam és a barátomról, csak azért is, hogy szétválasszon bennünket..És múltkoriban azt terjesztette rólunk, hogy én kikezdtem az ő tesójával csak azért is mert nekem nem felelt meg L., és ezt elmondta L. egyik barátjának B.-nek, aki persze megmondta a barátomnak és totál kiakadt, és megkérdezte a csaj (aki terjesztette ezt az egészet) tesóját (M,-t) , hogy végülis miért csinálta ezt amikor is azt mondta, hogy ő nem kezd ki velem mindaddig még együtt vagyunk (de én rohadtul nem akarok vele lenni soha). És ő nem is tudott erről az egész meséről, amit K. (a csaj) mesélt. És akkor L. megkérdezte a haverját, hogy kitől hallotta ezt az egész mesét, és ő azt mondta, hogy K.-tól. És akkor L. megkérdezte M.-t, hogy miért mesélt ilyet a tesója, és M. közben nem tudott semmit, őt váratlanul érte ez az egész..És akkor M. megkérdezte K.-t, hogy igaz e az, hogy ezt ő meséli, és K, bevallotta, hogy igaz, és akkor M. megmondta L.-nek, hogy a tesója terjeszti ezt az egész hazugságot, és, hogy ő igaz, hogy féltékeny rá mert én vagyok a barátnője, de soha nem választana el egymástól minket. 
De amikor ez az egész kezdődött mi már a szakitás sarkán álltunk, meg az az idő alatt elég sűrűn veszekedtünk, és azt az időt én végig sirtam, szerencsére nem tartott sokáig, de végül is tisztázódott küztünk minden, hál istennek...:) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése