2014. szeptember 28., vasárnap

Barátnőm

Hogyan ismerkedtem meg a legjobb barátnőmmel?

Ha kiváncsiak vagytok rá akkor  olvassátok tovább  a posztot! :))

Amikor 1. osztályba indultam akkor E. 2.-os volt. Tesója sokáig velem járt egy osztályba..és tesójával jól elvoltunk és akkor egyik nap áthivott hozzá, hogy mennyek át játszani, át is mentem és akkor ismertem meg közelebbről a nővérét. Kurv@ sokat játszottunk, és jól elvoltunk..xd  És napról napra többet voltunk együtt együtt is mentünk suliba akkor aztán amikor 3.-os lettem akkor kicsit elváltak útjaink ő új barátokat szerzett én pedig maradtam a húgánál. :) Aztán amikor 5. osztályos lettem akkor megint újból összebarátkoztunk...Akkor aztán amikor 8.-os lettem ő pedig 1. gimnazista akkor egy kicsit meginogott a barátságunk, de aztán én is gimis lettem és egy koleszba jutottunk..a történet érdekes része az pedig az, hogy L. (a barátom) és B. (E. fiúja) legjobb barátok..:) Azóta is tartsuk a kapcsolatot és minden jó közöttünk! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése