2014. szeptember 19., péntek

Bemutatkozás

Hali mindenkinek! :))
Mint minden blogger vagyis legtöbben a blogukat egy bemutatkozással kezdik, és akkor én sem szeretnék "más" lenni.:)
Rólam: Amit nem fogok soha senkinek sem elmondani az a: KOROM, NEVEM ÉS LAKCÍMEM, szóval ezek nélkül fogok blogot irni. (bocsi, hogy nem irok hosszú i (Í) betűt, de nincs a billentyűzetemen..:/

Szóval..:D..hobbiaimat elmondom nektek.: 1.Nagyon de nagyon de nagyon szeretek olvasni...legfőképpen ifjúsági sorozat regényeket..
Egyik nagy kedvencem az a Szent Johanna Gimi, hát erről könyvet tudék irni...aki nem olvasta az most vegye meg mert NEM BÁNJA MEG! 
2. Imádok biciklizni és röplabdázni.:)
3. Szeretek enni és sütni...

Szóval körülbelül ennyi az amit ide szerettem volna irni, a magamról témában, most egy kicsit rátérnék arra, hogy miről fog szólni a blogom.:)

Miről fog szólni a blog

Hát a neve az már régóta a fejemben van (Bitch in the world), nagyon nincs jelentősége számomra de azért tetszik..Már régóta (1-2 éve) tervezem azt, hogy blogolni fogok. A témáját konkrétan még én sem tudom de különféle dolgok már vannak a fejemben..:)) Minden napra kigondolok egy posztot de nem biztos, hogy az nap vagy másnap fog felkerülni..szeretnék minél sűrűbben elérhető lenni..De úgy mint minden tinédzsernek...suliba kell járni, ahogy nekem is..én sem vagyok más...Napi 7-8-9 órám van..

Többet itt nem prédikálok, hanem elkezdem szerkesztgetni az én kicsii blogomat..:3 

Első blogbejedzés: 2014.09.19. (péntek)

U.I.: néha hibásan irok! :DD