2014. szeptember 19., péntek

                                                                   Fiúk..fiúk..




Kedves lányok! Egy kis fiúkról szóló bejedzést fogok irni..Hogy mit gondolok a fiúkról, hogy milyen az én fiú idálom és minden más...:)

Huhh..hogy is kezdjem..Az hogy én mit gondolok a fiúkról az szerintem teljesen normális, nemtudom, hogy ki mennyire hiszi el de lány létemre több fiú barátom van mint lány..oké lányokból sincs kevés de azért fiúkból több van..Birom a fiúkat..köztük érzem jól magam..fiúk közt nevelkedtem fel..és ez természetes..birom a fiús játékokat...sokszor azt csináltam amire a lányok azt mondanák, hogy fúúj ez milyen undoritó..és én ezt szerettem..és mai napig is ezt szeretem...a fiúkról konkrét véleményem nincs de azt tudom, hogy minden fiú más helyzetben máshogy viselkedik, ha a barátaival van, ha a szüleivel, ha lányokkal...Minden fiú más és más...És én nem értem, hogy a lányoknak miért kell a kockás hasú pasi...Oké evvel nem arra utalok, hogy a kockáshasú fiúk szivtelenek, de lányok értsétek már  meg, hogy az embereket nem külsejük alapján kell elitélni..!

ELSŐ A BELSŐ SZÉPSÉG..AZUTÁN A KÜLSŐ! 

Utólag még hozzátenném az én fiú ideálomat ami nem nagy cucc...:Barna haj-Kék szem
                                                                                                             Szőke haj-Barna szem *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése