2014. szeptember 22., hétfő

Egy kis rövid történet az életemből :)


Képeket néztem és rátaláltam erre, erről a zeneszámról nekem csomó történetem van..tisztán emlékszem mindenre..rossz és egyben jó emlékeim is vannak. :)) Ha érdekel benneteket akkor olvassátok tovább! :))

2010-ben beleszerettem egy fiúba, akkor még "bátor" voltam a fiúk terén, bátran megmondtam nekik, hogy mennyire tetszenek..és 2010 áprilisában ennek a bizonyos L. betűs fiúnak is megmondtam, hogy mennyire tetszik..suliból ismertük csak egymást..ő azt mondta, hogy barátnője van és én őt egyáltalán nem érdeklem, barátnője pedig nem volt..L. 1 évvel volt csak öregebb nálam. És amikor ezt mondta, hogy nem érdeklem őt, akkor "össze" tört a szivem. És akkor rátaláltam erre a zenére, amit mai napig is a kedvenceim közt tudhatok..:) Amikor ezt hallgattam akkor mindig sirtam amikor senki sem látott, amikor pedig társaságban voltam akkor pedig mindig erős próbáltam lenni..de nem nagyon ment..:/  Sokan kérdezték, hogy mi a bajom, és én nem mondtam el senkinek, hogy vagy egy fiú aki nagyon tetszik nekem..és nagyon megbántott...De aztán nyáron a mi osztályunk és L. osztálya együtt ment kirándulni 1 hétre a Balatonra.. ez volt 2010 június vége...Sokat fürödtünk, jól éreztük magunkat..meg minden..:D És mindig a mi osztályunkból és a másik osztályból ment az nap boltba..gyalog kb. 1 óra volt odaérni..ezt a boltos ügyet pedig  úgy beszéltük meg, hogy 1 lány a másik osztályból pedig 1 fiú...összeirtuk mindig a neveket és húztunk..az húzott aki már volt boltban..Egyik reggel pedig egy K. betűs fiú húzott...és pont engem és a L. betűs fiút húzta...mind ketten meglepődtünk és egymásra néztünk..L . elmosolyodott és megvonta a vállát..:D Elindultunk a boltba már elhagytuk rendesen a szállásunkat..amikor a fiú azt megfogta a vállam és megállitott: -Figyelj S.. Emlékszesz még arra amit múltkor mondtál? Nincs barátnőm.
- L. mindenre tisztán emlékszem. És tudtam már akkor, hogy nincs csajod.
- Tudom, hogy nagyon megbántottalak akkor, de azért mondtam, hogy barátnőm van..mert nem akartam még akkor elmondani..
-Mit??
-Figyi nem tud róla T. kivételével senki..
-Miről???
-Arról h. ...tetszel...:)
-Mi van? :D
-Tetszel..
-Mégis mióta?? :O
-Hát maradjunk annál, hogy régóta...:)
-Okééé...De menjünk tovább mert ezek éhesek.:DD
-Még egy utolsó kérdés! Are you gonna be my girl? 
-L. yesss!!! Áhhh
-És akkor............megcsókolt. *.* 

Az volt életem első csókja...:) De szerintem neki is,:P






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése