2014. szeptember 26., péntek

Mit gondolok a The Sims 4-ről?

Nem tudom, hogy tudjátok-e de én nagyon nagy sims mániás vagyok..A sims első részével kezdtem..És eddig minden kiegészitőm megvolt..és hát mivel nem rég megjelent a sims 4 ezért azt is meg kell, hogy vegyem! *.* Október végén fogom megvenni, hogy miért akkor azt ne kérdezzétek kb. 12 000 ft most az ára. :)

Véleményem: Ugye mindegyik Sims-ben ahogy feljődik mindig jobb és jobb dolgok vannak benne...Az emberek is mások. Azt vettem észre amikor letöltöttem a demót, hogy ebben már tablet is van és a Sims 3-ban meg még majdnem, hogy azt se tudták, hogy mi az a tablet.. :D

 itt egy kép az emberekről...
Nekem nagyon tetszik ez a játék..kicsit csak azt sajnálom, hogy nem lesz magyarul..de hát amennyi kell annyit megtanulunk angolul is..:P



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése