2014. szeptember 24., szerda

Nyár

Mi jut eszembe a nyárról?

Hmm...Nyár..Szúnyogok, szerelmek napjai, fesztivál..és igy tovább..

Ebben a posztban a fesztiválokról fogok irni..Nem tudom, hogy olvastátok-e már Leinerer Laurától a Bábelt..de ha nem, akkor feltétlenül olvassátok el..:)
Na de ez most nem a könyvekről szól, hanem a fesztiválokról..:))
Én személy szerint nem vagyok a fesztiválok hive..:D De aki szereti az persze elmegy rá. Életemben 1-szer voltam a VOLT feszten..jó volt, szép volt de nekem pont elég volt az életemben..barátaimmal és L.-vel mentem, sátorban aludtuk végig az egy hetet. Az is tök király volt..Tetszett, meg minden de én nem vagyok az a bulizós tipus, az alkoholt sem szeretem...

De ha ti szeretitek a fesztiválokat akkor tudok adni 1-2 tanácsot :) :

-sátor
-pokróc
-akkor ami a sátorállitáshoz kell
-hálózsák
-párna
-zseblámpa
-kis ponyva eső ellen
-esetleg kisszék

ruha:
-meleg ruha
-hideg ruha
-esőkabát
-strandpapucs
-fürdőruha
-zokni
-tornacipő
-esetleg gumicsizma

testre való dolgok:
-napszemcsii
-mindenféle gyógyszer
-naptej
-kalap
-ragtapasz
-fogkefe, fogkrém
-törölköző
-fésű
-wc-papir
-szúnyog-kullancs riasztó
-dezodor
-sampon
-papirzsepi
-füldugó


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése